NIKKO SLIMM JUICE




Nak kurus bukan benda senang. Saya sendiri gemuk jadi saya tau peritnya nak kurus. Tambah tambah nak kena tahan diri dari makan pelbagai makanan kat malaysia yang sedap ni. ahhhhh tidakkkk !

nak bersenam pun satu hal juga. bukan hal mudah tu. Yaaaa ampunn nak begerak ambil barang pun malas ini kan pula nak bersenam. kaum wanita sekarang semuanya nak kurus, lelaki pun nak sado kan badan.

kini ada penyelesaiannya ! NIKKO SLIMM JUICE !




Produk NIKKO SLIMM JUICE ni dapat kelulusan KKM dan pastinya HALAL-AN TOYIBAN dari JAKIM tak perlu risau, selamat di guna. lepas ni tak payah risau halal ke ? selamat ke ?

TAPI 

yang pastinya ada kesan sampingan iaitu anda akan KURUS ! 


dah ramai dah yang guna kan produk ni dan berikan feedback yang baik 



antara kelebihan NIKKO SLIMM JUICE 



Tidak perlu bancuh,terus minum sahaja 2x sehari

Mengandungi 250ml, tahan untuk 2 hingga 3 minggu
sebotol cuma berharga RM60  ulangsuara CUMA RM60 !!


Dah lah halal, selamat guna, sedap, mudah amalkan, murah pulak tu, yang penting
BERKESAN !

Haaaaaa apa tunggu lagi awak semua ? ajak kakak abang adik suami isteri sedara pakcik makcik satu kampung guna produk NIKKO SLIMM JUICE !


OHH YAAAAA !

Pihak syarikat ada melancarkan pertandingan Kurus Dan Menang. Setiap pengguna Nikko Slimm Juice layak menyertai pertandingan ini.

Pemenang akan memenangi RM1000 jika berjaya turun berat badan sebanyak 10 Kg dalam masa sebulan. Antara syarat pertandingan :

Wajib ada bukti sahih sebelum dan selepas amalkan Nikko Slimm Juice
Ada gambar ‘before – after ‘

Untuk menyertai pertandingan dan maklumat lanjut, boleh hubungi kami melalui saluran berikut :

Website : http://nikkobeauty.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/nikko.slim.juice.hq
Email : staffnikko@gmail.com
Hp : 019 3444513

Contest Mudah Nikko Slim Juice ini dianjurkan oleh Farid Laham Network dan ditaja oleh Nikko Beauty serta duniafarisya.com



2 comments:

Farid Laham said...

Terima kasih support contest ni..semoga berjaya :)

Kostya Shaknov said...

Обнаженные:) где снять проститутку xxx5.xxx
Таинственная, элегантная, страстная и обворожительная, очень темпераментная, с безграничной фантазией. Я подарю Вам незабываемую сексуальную удовлетворенность!!! Болезни мысли губительнее и встречаются чаще, чем болезни тела.